Happy New Year - Reisverslag uit Weert, Nederland van Christel Vranken - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Weert, Nederland van Christel Vranken - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Door: Christel

Blijf op de hoogte en volg Christel

03 Januari 2010 | Nederland, Weert

Lieve mensen,

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Mijn Oud en Nieuw heb ik dit jaar samen met Caroline in stijl gevierd in Amsterdam. We logeerden bij Alex in z'n appartement in 'de Pijp', dicht bij de Albert Cuypmarkt. Mijn nichtje Veronique kwam ook snel langs en de hele week zijn we met ons vieren opgetrokken wat erg gezellig was.
Op woensdag hebben we nog Karin en Gerda ontmoet en zijn we met hun gaan lunchen in een leuke tent. Gerda bracht nog veel speelgoed mee voor Kenia (dank je Gerda!)

Oud en Nieuw hebben we gevierd op het Museumplein waar Marco Borsato nog een concert gaf. Het was frisjes maar super gezellig. Kijk maar eens snel naar de foto's.

5 Dagen Amsterdam was geweldig en ik heb mijn accu weer helemaal kunnen opladen. Aankomende week heb ik nog de nodige afspraken staan (hoezo relaxen in Nederland :-) en vrijdag vlieg ik alweer 's avonds om 20.45 uur naar Kenia.

doei allemaal
Christel xxx

• 03 Januari 2010 - 12:26

Karin Belle:

Lieve Christel,
    Fijn om te lezen dat je accu weer is opgeladen. De tijd vliegt voorbij, voordat je het weet, zit het nieuwe jaar in Kenia er ook zomaar weer op.
    Dan kun je gewoon nog veel meer komen genieten in Nederland/ Amsterdam.
    Maar voorlopig ook nog daar gaan genieten hè.
    Goeie reis terug naar Kenia, we mailen.
    Liefs Karin

• 03 Januari 2010 - 17:25

Gabrielle & Frans:

Hoi Chris,
    Nog een heeeeeeeeel gelukkig Nieuwjaar toegewenst. Op een of andere manier kregen we geen berichtjes meer dat er een nieuw verslag was. Heb ons maar weer aangemeld en heb even bijgelezen. We hebben veel bewondering voor je werk daar en vinden het fijn voor je dat je weer een lekkere stek hebt met meer rust en natuur. Wat fijn dat het goed gaat met jou en Peter. Het is je van harte gegund. Geniet van je tijd in NL. Het zal wel omvliegen en meestal heb je tijd tekort om iedereen weer te zien......
    Geniet en tot mails??

Liefs Gabriëlle en Frans

• 04 Januari 2010 - 00:44

Alex:

Hey Critje,
    het was weer lekker ouderwets gezellig met jou en Caroline.
    jammer dat je vrijdag alweer terug gaat maar gelukkig hebben we de foto`s nog ;-))

• 04 Januari 2010 - 14:48

Veronique:

Ha Nicht,

Was zeker super gezellig dat jij en Caroline hier in A'dam waren. Net alsof je niet eens was weggeweest, oud vertrouwd! Geniet nog even lekker van de sneeuw en de kou voordat je weer naar het warme Kenia gaat! En.... tot bels!

Dikkekus Nicht

• 04 Januari 2010 - 22:39

Maria:

Aan de foto's te zien hebben jullie het in Amsterdam reuze gezellig gehad, maar dat had ik ook al van Caroline gehoord. Ik wens jou het allerbeste in het nieuwe jaar en tot spoedig weerziens. Goede vlucht en behouden landing. Liefs van Maria en Thijs.

• 06 Januari 2010 - 20:30

Gerda Verbraak:

Hey christel, jij ook een heel gelukkig nieuwjaar! Raak je de kou al een beetje beu? Ik heb spijt dat ik die leuke muts op de albert cuyp niet heb gekocht, haha! Leuke foto's hoor. Heel goede reis terug naar Kenia en tot mails... liefs gerda

• 08 Januari 2010 - 10:22

Lauren:

Hey chris,
    De tijd is snel gevlogen!
    Want vandaag ga je alweer weg :-(. Ik ga je heeeeeel erg missen.
    Tot over 11 maanden.

I LOVE YOU